Novák Katalin államtitkár asszonynak csak biológiai neme van, mert a magyarok nem ismernek csak embert és asszonyt.
A „gender nélküli asszony” hordozhat az X kromoszómáján Xq28 variánst, s könnyen meleg lehet fiúgyermeke, mert ez is a gender nélküli asszony saját biológiája.
A gender studies tagadása a humánbiológia tudományos méltóságának semmibevétele.
Lehet, hogy fiúmagzata hipotalamusz környékének szexuális stratégiáért felelős agyi magjának sejtszáma azért lesz női, mert az anyaméhében „női agya” fejlődött transz lányának. Sőt, kritikus időszakban kaphat progesteront gyermeke kihordásának megtartására, s gyermeke interszexuális lesz.
A „gender nélküli asszony” meleg gyermekét átnevelné, transz gyermekét nem engedné annak biológiai agyából is származó identitásának megélésére, interszexuális gyermekén „helyreállító műtétek”-et végeztetne. Gyermeke saját biológiája, de ha az nem lesz „normatív”, akkor jöhet a náci eugenika. (Az eugenika vagy eugenetika olyan társadalomfilozófiai irányzat, mely az ember öröklődő testi és szellemi tulajdonságainak javítása érdekében végzett beavatkozásokat hirdeti.)
Pedig az ő biológiai teste miatt nem normatív, gendertudatán kívül, ami „nem is létezik”, biológiai neme teremtette mindezt. Sok gyermek a „gender nélküli Anyja” biológiai nemét és testét szenvedi: „a szülés szentsége” a „biológia poklává” változik. Mert a „helyreállító eszközök” is biologisták, az „átszoktatás” „lelki eutanáziájától”, a biológiai „helyreállításon” át a tranzíció „biológiájának” megtiltásáig.
A „gender nélküli Asszony” gendergyilkossága akár biológiai gyilkosság is lehet, ismerjük a rózsaszín háromszög történetét. Antihumánus az az anya, aki nem érzékeny biológiai gyermeke bármilyen genderére: ha cisz heteró gender, akkor is az övé, ha nem, akkor is; mindez az anya genderbiológiája.
A biológia azonban itt nem írja le a gendert, csak a gender írja le a biológiát. Amennyiben a biológia a gendertudományok analízisére szorul, ez esetben a „gender studies”-t is diszciplinárisan szükséges a tudományfilozófiai tematizálások alapján legalább annyira objektív tudománynak tekinteni, mint az emberi biológiát, miközben olyan perspektívákat nyit meg, amelyet a fentiek alapján a biológia nem lát.
Így végleg igazolható tudományelméletileg, hogy többek vagyunk testünknél, mert „genderünk is van”. Következésképp, bármilyen „transzcendens humanizmus”, ami minden egyes embert kiemel az eugenika törvényéből, és humánumként, esetleg még individuumként is kezeli, nem nélkülözheti saját genderértelmezését: egy „keresztény értelmezés” különösen nem.
A „gender nélküli asszony” náci, nem keresztény, biológiája poszthumánus, a „szülés szentségét” állati szintre zülleszti; önidentifikációja egyszerűen tudománytalan, legfőképpen biológiailag.
Támogass minket egy megosztással!
留言